30 januari 2024

ALV 2024

De opkomst voor de ALV 2024 was groot. Velen namen kennis van de verslagen over 2023. Er werd teruggekeken op de activiteiten, waarbij de 3 busreizen opvielen. De cijfers over 2023 waren ook weer positief. Er werd vooruitgekeken naar de komende jaren, waarbij vooral vragen kwamen over het verhuizen naar een nieuw onderkomen.
Tevens werd afscheid genomen van bestuurslid Jo Vermeulen. Jo heeft zijn sporen verdiend bij KBO Boschweg voornamelijk als VOA (vrijwillige ouderen adviseur) en als belastinginvuller. Met een mooie bos bloemen en een cadeaubon werd Jo bedankt voor zijn inzet en toewijding.
Door de aanwezige leden werd ingestemd met nieuw bestuurslid Ben van de Mosselaer. Ben welkom in het bestuur.